woensdag, december 05, 2012

Chocolade babyhoofdjes

Huivert ende beeft kindjes, de Sint is in het land. Nu hoor ik u denken dat dit toch goed nieuws is - cadeautjes, mandarijntjes, letterkoekjes enzo - één blik op de chocolade mannekes van artieste Annabel de Vetten en je zou voor minder de kriebels krijgen. Angstaanjagend realistische babyhoofdjes van witte chocolade toverde ze uit haar koksmuts, waarbij die zielloze dode ogen een beetje in het ijle zitten te staren.

In tegenstelling tot wat je zou denken was mevrouw de Vetten haar pilletjes niet vergeten, noch had ze er een marathonsessie van het oeuvre van de godfather of gore George Romero opzitten, de hoofdjes waren op bestelling. Gewoon. Op bestelling. Wie is dan de zieke geest vraag ik mij af. Op de afwerking van de hoofdjes valt alvast niets af te dingen, net als op de cupcakes en taartjes die madam doorgaans maakt, al zijn die een pak kindvriendelijker.

Chocolade babyhoofdjes

Shockerende baksels, nieuw is het natuurlijk niet. Ik heb hier al een Thaise bakker weten te passeren die zombiebrood wist te bakken dat moeiteloos een bijrol in The Walking Dead zou kunnen versieren. En dan waren er nog die ontbindende oren en vingers, misbaksels waarop ik de collega's nu ook niet direct op een maandagochtend zou trakteren. Fans van dergelijke culinaire ongein zijn de dames van Eat your Heart out. Doorklikken op eigen risico!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...