woensdag, november 09, 2011

Nespresso, Les Chocolats.

Ik zag er wel naar uit, zo op uitnodiging van Nespresso gaan dineren in het Brusselse Muziekinstrumentenmuseum. Dit alles om de release van hun chocoladelijn ‘Les Chocolats’ een beetje luister bij te zetten. Jammer maar helaas moest ik ter elfder ure verstek laten gaan wegens een ‘ziekje’. Spijt dat ik had toen ik de leuke reportage van collega-blogger Cuberdon & Macaron onder ogen kreeg.


Onder het motto ‘veel beterschap’ stuurden de mensen van Nespresso me alsnog een box op met daarin ‘Les Chocolats, Variations’, 50 proevertjes in 5 verschillende variëteiten. Het flinterdunne deklaagje chocolade kraakt er eerst heerlijk op los en vervolgens worden de intense smaken van de vulling op je losgelaten. De ‘Caramel Beurre Salé’ ging mijn favoriet worden, en hij kwam goed in de buurt. Maar er is er eentje die er nog bovenuit steekt en dat is de ‘Fusion Agrumes’. Zelfs na een halfje waan ik me terug in de tijd, zittend in de living van mijn grootouders, knabbelend op een stukje ‘Lu Pimms Sinaasappel’. Exact dezelfde smaak zeg ik u, en laat mij nu een sucker voor jeugdsentiment zijn. De ‘Vanille Rose’, de ‘Vinaigre de Framboise’ of de ‘Passion Gingembre’,… je mag ze allemaal proeven, maar van de ‘Fusion Agrumes’ blijf je af, akkoord? Lekker !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...