vrijdag, augustus 01, 2008

Wout Bru & de zotskap

... licht "everyone's a winner baby" neuriënd kan ik op m'n 299ste post weeral mensen gelukkig maken. Joris & Katrien, het tofst getrouwde koppel uit onze vriendenkring wint de Jamie Oliver DVD. Om één of andere reden hebben ze het in hun hoofd gestoken dat ik verantwoordelijk was voor de twee travestieten die 's nachts op het feest de dansvloer opeisten. Waar rook is is vuur, maar zoo schuldig was ik nu toch ook niet hoor. Soit... veel kookplezier, wij komen volgaarne eens proeven.
De tweede winnaar bent u allemaal, maar vooral ik. De gratinwedstrijd die door Valio Vache Bleue werd uitgeschreven werd door niemand minder dan mezelf gewonnen. Ik mag dus een dagje de zotskap naast Wout Bru gaan uithangen en ben daar natuurlijk zeer blij mee. Nu nog op m'n Italiaans accentje oefenen en u mag me Felice noemen. Mille grazie a tutti!

5 opmerkingen:

Sarah zei

ECHT?? SUPER!!! Jihaa, dat wordt lachen! En kom jij dan op tv of is dat achter de schermen?

Congrats, oftewel: BOOYAKASJA! (ongetwijfeld fout geschreven ;)

Anoniem zei

hey, geweldig! ik denk wel dat het goeie televisie zou zijn. Ik kijk er al naar uit...

Sid Frisjes zei

Waarom moet dat per sé televisie zijn?

Anoniem zei

proficiat makker! Maar ik vraag me dan wel spontaan af wat er met het blonde meisje met de vele stemmen is gebeurd? :o) Waarschijnlijk betrapt op EPO of zo...
Anyway, have fun met de Wout!

joris zei

Woehoew!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...